its tricky..

alltså jag blir galen, jag har tappat bort min kamera det är därför det inte blir några bilder. jag tror det ligger någonstans i lägenheten men det är så stökigt är så den kommer jag aldrig hitta.

igår gick jag och tjejerna till bc, där var det sjukt mycket folk och typ 10000 svenskar haha. fint  drack cosmos och chillade. sen drog vi till vip, där var det dans och så. sen tillbaka till bc. sov hos wayne, nu är jag hemma och har gjort iordning mej ska träffa wayne snart igen tror jag.

åt precis mcdonalds. nu ska jag förklara hur varmt det är här. kom in på mcdonalds och det var jätte lång kö, men nästan alla framför mej gav upp för de orkade inte stå i kö i värmen, det är helt stört. tillochmed jag tycker det är jobbigt varmt och jag fryser alltid haha. men jag ska inte klaga, hellre det än kallt..

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du det ar varmt har i texas ocksa!! 45 grader om inte mer :O

2009-06-30 @ 00:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0