that japanese is crazy

fick en fråga om ifall det inte är konstigt att se mej själv på andras bloggar och så vidare. jo det var det i början, så googlade jag mej själv hela tiden för att kolla vad folk skrev om mej. men sen slutade jag med det eftersom det trycktener mitt självförtroende lika mycket som det byggde på det. alla tycker ju inte om min stil lixx. :)

idag jobbade jag för biba med en helt galen fotograf. han var hysteriskt rolig.
när jag skulle fota började han hoppa omkring och skrika så jag började asgarva och då tog han massa bilder och jag kunde inte sluta skratta. men det blev söta bilder tillslut även att jag hatar mitt leende.

snart ska jag åka och äta middag med the crew och sen kanske ta en drink innan jag åker hem och sover, imon har jag två castings sen ärjag ledig på lördag och har ett jobb på söndag. på tisdag kommer rachel hit, lärde känna henne i singapore så det blir kul:)

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0