förvirrad.

okej, alltså... gårdagen var så knepig.
åke och mötte coco på oxford sen gick vi till en lägenhet 1 min därifrån, där hittar vi wayne ty och keisha. wayne ignorerar mej fullständigt och säger knappt hej. jag och coco blir förvirrade men går med dem till maddox iallfall där han fortsätter ignorera mej. efter 1h blir jag irriterad och frågar vad det är för fel och han bara rycker på axlarna. då går vi till jalouse, efter 1h till utan att han pratar med mej blir jag arg och säger 'u wanna solve this or should i go?' då drar han med mej upp för att prata och det visar sej att någon har sagt till honom att jag strulat med en annan kille dagen innan. vilket inte stämmer, eller sanningen är den att en kille kysste mej utan att jag var med på det och jag puttade bort honom och åkte direkt hem, men folk ser ju vad de vill se. men sen så tog han min hand och vägrade släppa den fast han var fortfarande irriterad, men jag spenderade natten hos honom iallafall men vi hann aldrig prata i morse för jag fick en casting mitt i allt så jag gick innan han vaknade och hans mobil är sönder så jag kan inte få tag på honom utan måste vänta på att sei har pratat med honom så jag vet vad som händer. väääldigt irriterande.

nog om mina problem.
idag hade jag som sagt en casting och det gick ju bra.
sen var jag inne på img och de sa att de inte kunde boka en biljett till paris idag för jag har en option nästa vecka i london,, men de ska få veta ikväll om jag får den eller inte och om jag inte får den så åker jag till paris imon.

ikväll blir det antagligen middag på den där konstiga restaurangen vid green park igen. kan inte ens stava namnet på den haha. sen vet jag inte mer. hoppas bara på att få en biljett till paris nu.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0