klubbland.

folk frågar hurmånga som läser min blogg, och det går väldigt upp och ner, har varit uppe i över 300 och även ner under 60per dag. tror det handlar mycket om vad jag gör, är jag hemma i sverige är det kanske inte så kul att läsa om det liksom. just nu ligger det på runt 80.

igår hade vi BBQ igen. de grillade som vanligt burgare men denna gång var de snälla och gjorde lax till mej, efter att jag hade gått och köpt den jäkla laxen haha. gott var det minsann, sen tog vi en öl var och spelade lite ps3 igen.
efter någon timme startade de scarface och då somnade jag på 1 sekund. klarar inte av sånna filmer, jag kollade kanske i 20 min, de gjorde inget annat än att prata, på dansgolvet, i en bil, i en soffa, ja ni fattar. tråkigt.

idag hade jag en casting och har även pratat om när jag ska få åka hem. jag har en biljett till på fredag men den är inte confirmed än för den är otroligt dyr så min bokare letar efter en billigare.

läste precis att AQUA ska göra comeback efter 10 år. jag minns hur galen jag var i dem så nu sitter jag och lyssnar på dem och försöker få samma känsla igen, men nej det gick ju inte. haha så nu ger jag upp det och lyssnar på håkan istället.

övertalade precis jojo att han ska leta lösögonfransar med mej sen, duttig mej!

jag har även fått reda på att jag har option för danska elle, brittiska marie claire och så vidare, och jag är confirmed för A magazine på torsdag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

komma hem på fredagen. Id love that :D:D:D

2009-05-19 @ 18:01:31
Postat av: Emelie

hur hittar man dig på bdb, vore kul om du svara ;D

2009-05-19 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0