I <3 mr. fish.

tack för alla söta kommentarer till mina bilder:*

fick en fråga om mina mobil nummer, hur jag blir kontaktad och så, svaret är att jag har min svenska mobil som jag har 3 abonnemang på, vilket är det billigaste alternativet för mej i vissa länder, som tex london där tre finns.
sen köper jag alltid ett kontantkort i varje land jag är så att det är billigare eftersom jag ringer mycket innom det landet jag är.

klart jag kan lägga upp en bild på min tatuering, har bara gamla bilder, från påsk tror jag när det var nygjord.


imon kommer wayne tillbaka yay!

idag gjorde jag fittings för wearhouse, det var så kul som fittins kan vara typ.
min påklädare var isländsk så vi diskuterade sigur ros mest hela tiden.

sen hade jag en casting och då sprang jag in i isa och anna! yay det var kul.
nu är bara problemet att isa hänger med AJ, och han vill jag inte träffa för 5 öre.

nu tänkte jag prata mat.
för jag är irriterad!
igår åt jag mina älskade chips, en hel påse (som vanligt) sen mådde jag jätte illa.
och i morse vaknar jag och har en finne, EN FINNE.
så min slutsats är att jag inte ens kan äta chips längre, min favoritsyselsättning!
jag blir så deprimerad.
idag började jag dagen med croisants, två stycken. sen på jobbet åt jag falafel, min nya favoriträtt!!
sen var jag jätte hungrig så jag gick till mr. fish, fish n chipsaren på hörnet på min gata och köpte en fisk burgare med pommer och coleslaw, och herregud! det var den godaste burgaren i mitt liv!
I <3 mr. fish

lyssnar lite på radiohead och försöker fortfarande smälta maten haha.

x emma k.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0