färdig.

okej nu är jag färdigpackad. väskorna står redo och jag ska snart ut en sista gång med mitt älskade paris gäng. efter det bär det av till hamburg och 4 dagar där sen hem till habo där jag ska isolera mej i några dagar. tror jag behöver lugnet i en småstad. inga människor och inga sirener.
är stressad for no reason och mina händer skakar.
insåg hur mycket smycken jag har med mej när jag fyllde halva min miniresväska och även 2 'smyckespåsar'. jag råkar bara gilla stora halsband och mycket armband haha.
försöker få tag på anja för att äta middag men det verkar ju rent omöjligt. eller oj nu fick jag visst ett sms :)
:*
x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

säg till om du vill ses :*

2009-11-23 @ 10:30:57
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0