kenzo.

nu har jag precis ätit en lax sallad som jag verkligen önskar att jag hade hittat tidigare för den är verkligen jätte god. borde packa men det är inte så lockande. åker till hamburg i morgon och stannar där tills på torsdag sen kommer jag hem. det ska bli skönt. jag behöver en pause från allt och alla.
igår såg jag min kenzo kampanj. blev helt chockad eftersom de kanske inte skulle använda den och jag inte hört något om den. kommer in på kontoret och då säger de att jag finns på stora plakat över hela paris. fiiint.
kan någon komma och packa åt mej?
igår var jag ute, tog med mej anna maria och isabella till bc. det vad chill. DJn och en random kille var så troligt störande att jag fick gömma mej bakom yoan eller låtsas att poly var min flickvänn. varför kan inte viss ta ett nej?
jag samlar på mej mat.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0