paris madness.

igår hade jag en casting efter det satte jag mej på starbucks. då ringer hugues och tycker att jag ska komma och shoppa med honom och matthieu så då gör jag det. efter åker jag hem och väntar på att charlbi ska bli klar med sina castings. åker till henne och vi går sen till alex när han matthieu och hugues lagar mat åt oss, dricker lite öl pratar och tar grymt snygga bilder (finns på fb på bilder på mej) sen tog vi moppen till bc där vi träffade resten av folket, chillade där en stund innan vi åkte till vip där will i am DJade. 3 gången nu jag träffar blackeyed peas haha. även dita von teese var där. efter ett tag tog vi oss till queen, en gayklubb. vi tog över klubben, dansade på podier och killarna strippade. sen ballade allting ut när någon kille tafsade på hugues och det blev ett stort slagsmål. killarna blödde och när de slutade blev de utslängda och vi fick betala 30 euro för att få hämta våra jackor. kul? nej. tjurade på hugues hela vägen till charlbi, och han fick be om ursäkt ett bra tag innan jag gav mej och sa godnatt. sov hos charlbi och sam. dagen efter åt vi pizza innan vi åkte till les halles och shoppade loss på HM det var 2 fina dagar minsann.

nu ska jag sova för jag är tröttast i världen.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså hon är så jävla snygg! :O

2009-12-10 @ 20:42:25
URL: http://hivkvinnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0