commes des garcons.

nu har det varit lite fullt upp. har gjort 3 visningar so far.
och fullt med castings.
igår gjorde jag hair n make up test för tao commes des garcons
vi hade tuppkam och det gjorde så fruktansvärt ont att ta ur det eftersom de hade tupperats sprayats och plattats. jag grät och grät. men tillslut lossnade det och sen skulle jag bara göra om det idag. då gick det bättre. men det passade verkligen in i visningen.

efter det hade jag lite fler castings och sen tog jag med till matthieu och chillade lite sen var det BBQ hemma hos jean. massa folk och det var fint.

sen hem och sova, idag var tao visningen, det gick bra. sen hade jag ett litet break innan mina castings så jag åkte hem och sov för jag var helt slut. det var skönt.

och nu har jag ätit en baguett. jag är helt beroende av det med smöt  och ost och en kopp te. finns knappt något bättre känner jag just nu.

snart ska jag äta lite med anna eknor som har tagit sej till paris, det blir kul :D

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh jag blev så glad när du ringde igår! <3

2009-10-04 @ 10:06:02
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0