kuklarz

jag är fortfarande sjuk och det gör mej galen.
är seg hela dagarna och orkar inte göra något vilket resulterar i att jag inte gör av med någon energi så jag kan inte sova på nätterna. joooobbigt.

idag har jag skrattat så jag fick ont i magen i min ensamhet.
spelade lite sims 2 för mitt internet ville inte funka på morgonen. var inte så kreativ så jag bestämde mej för att döpa mina sims efter författarna på de böcker jag ahr tagit med. det var då jag såg boken 'hjälp jag heter zbigniew.' författarens namn är (iallfall när man är så uttråkad som jag och har så dålig humor som jag har) det roligaste jag varit med om på länge. hon heter zbigniew kuklarz. kuklarz?!! jag dör. okej detta kanske är roligare för mej efter som jag i alla tider hetat kukbengt på min mobil bluetooth. och ja det finns en historia bakom det med.

jag och några andra tjejer satt i en buss när min ena kompis pojkvänn ringer, jag sitter samtidigt och predikar om kurt cobain (som jag gör ganska ofta) helt plötsligt brister min kompis i skratt och jag frågar vad som står på. då har hennes pojkvänn frågat varför jag pratar om en kuk bengt. ja alltså.. detta kanske inte låter så roligt men jag tycker det.

så nu heter min sims familj alltså kuklarz och det har gjort hela min dag.

sen kom jag på att jag har en iphone med så jag tog en bild på mitt korta hår
enjoy.


nu ska jag skratta lite mer med mej själv och sen ska jag kolla på lite mer skins.
jag har nämligen kollat klart på alla avsnitt som finns på internet av how i met ur mother. och han har fortfarande ine träffat mamman!!!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åååh så söt du är!

och HAHAHA kukbengt alltså <3

2009-10-20 @ 19:45:06
Postat av: nadine

vad fin du är (: :* <3

2009-10-21 @ 15:16:39
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0