who loves me the most.

nu har jag kllippt mej.
det värsta är att jag inte har någon kamera, eller jo jag har kameran men inget minneskort!
jag hoppas på att min syster tar med det så det kommer bild så fort jag har en. men det är inte jätte mycket skillnad. eller jag har klippt bort typ 20 cm men min mamma såg då ingen skillnad hahaha.

igår tog jag mej faktiskt ut och träffade folk. vid ett tillfälle var mina fransmän det sötaste ever. de argumenterade så jag gick dit för att kolla vad som händer. hör jag
'Hugues-so what, how much do u love emma? '
'Yoan-like a sister, how much do u love emma?'   haha!
Hugues-Like..Emma, shes MY Emma!'
AWWW mitt hjärta typ smälter haha. sötast evaaar.

sen bråttades de på gatan och försökte även råna mej när jag tog ut pengar, men det är sån man får ta när man umgås med pojkar haha.

fick frågan om hur mycket jag shoppar för i månaden.
det varierar sååå mycket. ibland har jag iinget behov av att shoppa alls. då blir det bara utgifter för mat, fika och cigg. vilket blir ganska dyrt i längden.
MEN när jag väl börjat spändera pengar så kan jag inte sluta, kan lätt bli flera 1000 i bara en affär hux flux. men om jag inte börjar spändera så går det bra, då är jag ganska snål. antar att jag liksom behöver börjar spändera för att någon spärr i mej ska släppa taget om mina pengar hahaha.

nej nu blir det mer how i met ur mother. snart sätt klart även säsong 4.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Mamma

I do:-)

2009-10-19 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0