sorg.

att sitta i paris just nu känns som det mest korkade i världen.
jag och min familj lider och vi är splittrade.
det är extremt jobbigt just nu.
en sovande mormor i bryant park, london
jag och mormor hade ett speciellt förhållande. hon har nämligen rest med mej väldigt mycket.
hon har varit i Tokyo, Los Angeles, New York, London, Milano och så vidare bara för att ingen vågade låta mej åka sjläv (inklusive jag själv också) vi har delat säng, mat och tankar väldgt mycket genom tiderna. visst kom vi inte alltid överens om allt, som musik tillexempel vilket gjorde mej galen. men hon gav min musik en chans på slutet och det gjorde mej glad.
det kom som en shock och jag tror inte riktigt att jag har förstått vad som hänt än.
mamma och GBM (gammel bus moster anna, mormors syster) ringde nyss och anna avslutade med; varje dag när jag pratade med mormor så pratade hon om dej, du ska veta hur stolt hon var över dej.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

<3

2010-04-04 @ 10:28:37
Postat av: marcus

åh. jag blir själv tårögd! tänker på dig! <3

2010-04-05 @ 13:46:58
URL: http://madge.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 :(

2010-04-06 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0