twenties.

igår fyllde jag 20.
dagen började med att mina kusiner och morfar kom hit.
vi åt amerikansk frukost medan vi löste melodikrysset.
sen kom mina andra kusiner vid tre och vi fikade, de hade bakat semlor till mej bara för att det är det bästa jag vet!
vid 6 åkte jag in till nadine, de hade köpt ett jätte fint armband till mej, tack!:*
sen tog vi oss till mattias och festen.
jag bjöd på rosa champagne och kvällen var otroligt fin.
vi åkte sedan till bongo och fortsatte med dans och fint folk.
i morse vaknade jag efter ca 2-3h av att kaisa kom och väckte mej. så jag tog på mej ridbyxor och så åkte vi hela familjen mina kusiner morfar gammelmooster anna farmor kaisa och karro till kyrkekvarn för att rida islandshästar. det var så sjukt kul! jag har typ aldrig ridit innan i mitt liv och jag älskar känslan av att galoppera. visst att dessas små hästar inte springer så snabbt men det var verkligen sjukt kul.
sen åkte vi hem till oss allihoppa och åt soppa och firade min syster som fyller 16 idag.
efter det somnade jag och sov några timmar innan jag vaknade igen för att äta lax planka, nu är jag mätt och sjukt trött så jag ska nog gå och lägga mej igen.
men tack alla som gjorde min och min systers födelsedagar så fina:*
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0