tokyo

ja... det gick ju inte sa bra for mej att vara aktiv har som jag hade tankt.
men jag akte iallafall hem efter paris, i hela 6 dagar! 4 av dem spenderade jag pa varan katamaran med mamma pappa elin och mammas bror med familj. ur mysigt. seglade runt vid vastkusten och over till norge. akte helikopter och badade i havet! sen akte jag hem och traffade nadine millan och mattias. vi fikade och sen gick jag ut. jag var trott sa jag somnade mitt i twilight, KATTAstrof!!!
dagen efter var det packning som gallde, men min fina kaisa kom forbi en sund nar hon hade ledigt pa jobbet. sen tog jag helt enkelt flyget till toyko.
fick vanta pa flygplatsen i 4h pa johan, men sen akte vi till roppongi och varan sjukt fina lagenhet. sen ha det bara rullat pa som det alltid gor i tokyo. castings castings castings, har hunnit med tva jobb ocksa. och sa har vi varit ute, lex har inte forandrats ett dugg och de har for ovrigt satt upp en bild pa mej pa vaggen dar fron forra aret haha. lex loves me! feria var trakigt som vanligt men fbar var battre an forvantat.
kanner inte sa mycket folk har i ar men har trafat en hel del nya koola tjejer och killar.
nu ska jag faktiskt borsta taanderna och springa till agenturen for en ny dag av castings jippie!
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

bra att du har det bra!

jag saknar dig <3

2010-08-03 @ 07:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0