gud?

igår jobbade jag. fotade cover för tidningen velvet, det gick bra blev fina bilder.
efter jobbet när jag gick hem så kom två kollar fram till mej och frågade om jag tror på gud, jag sa nej då började de prata om hur jesus fru or whatever måste vara våran moder. jag sa att jag inte tror på det där och då sa de att det inte handlade om tro utan att det vara är så det är. jag fortsatte att säga att jag inte tror på det han säger och han fortsatte att säga att det inte handlade om tro, sen undrade han om jag vill läsa bilbeln med dem. jag sa nej då frågade han om jag inte är orolig över vart jag ska spend eternal life. då lev jag irriterad och sa för sista gången att jag inte tror på den skiten, satte på mej mina hörlurar och gick därifrån.
idag hade jag en casting sen träffade jag karoline för lite te innan vi gick till moderna museet och kollade på en utställning av tim burton, helt otrolig!! de hade orginal kläder från batman, edward scissorhands och andra filmer han varit inblandad i.
efter det gick jag hem och well here i am.
johan kommer på fredag och kaisa kommer på måndag och jag är gladast i världen!
nu ska jag sova.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh jag är så glad så glad jag med :D <3

2010-02-09 @ 07:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0