ovärt.

hej alla.
jag har varken haft tid eller lust att blogga på att tag faktiskt, och eftersom jag känner mej själv så blir det inget bra skrivet om jag gör det bara för att jag måste. men here i am, i paris.
kom hit för en vecka sedan, min sis var här hela förra veckan och det var sjukt fint. denna veckan har det regnat och varit allmänt sjukt dåligt väder. (ja det är bra måndag men det är dåligt väder så det räcker för en vecka idag plus att det ska hålla i sej) ni märker kanske att jag är på dåligt humör, ja för detta vädret är sämst och jag har suttit hemma sen efter mina castings klockan 4.
en fin bild från min födelsedag kan jag iallafall lägga upp
det är jag och min man marcus. söta som få.
sjukt ovärd dag.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: marcus

älskar bilden. blir helt varm av den! <3

2010-05-04 @ 14:39:30
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0