Allcool 500 yen

Igår efter alla mina castings så åkte jag på middag med Andy igen. Vi åt sushi innan vi gick till vanity, en ny nattklubb som Sarah och dan har öppnat. Jätte fint ställe och extra roligt att kolla in alla japaner som försöker dansa. Idag fick jag litesovmorgon men vid 12 åltre jag och åt lunch med Andy Sarah Dan och eliza(?) sen åkte Andy till flygplatsen och Dan på möte så jag och Sarah köpte glass och satt och pratade en stund innan det var dags för mej att åka till agenturen för dagens enda casting. Nu är jag hemma igen och är vrålhungrig men agenturen har BBQ om en timme så ska väl förbi där. Hoppas de har något som jag kan äta. Oh har förövrigt hittat den bästa stavningen på alkohol, allcool 500 yen! X emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0