Attacker by a cockroach

Idag fick jag sova ut, hade en lätt frukost innan jag och dani gick bort till omotesando för lite shopping. Efter en runda på HM och forever 21 så stannade vi på ett vegeterianskt ställe och åt en veggieburger var och pratade bort två timmar innan vi gick och handlade mat. Väl hemma beställde vi pizza och satt på våran uteplats tills midnatt och åt och pratade. Tills jag blev attackerad av en kackelacka.. Okej attakerad är väl att ta i men jag såg något som rörde seji busken bakom mej och reagerade och mot mej kommer en enorm kackerlacka så jag börjar hoppa skrika och gråta medans dani försöker fånga monstret, men han försvann och då bestämde jag att det var dags att gå och lägga sej. Nu ska ja bara läsa lie i min bok innan ja somnar, de har en holiday här nu så det kommer vara lugnt under veckan.. X emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0