Birthday girl

Han inte skriva igår för jag hade flest två castings, första var för nikon kamera tv reklam och jag gick hoppa runt med blommor och låtsas att kamerakillen var en födelsedagstjej och att jag ville att ho skulle vars med i bilden för att det var ju ändå hennes födelsedag haha! Sen en casting för elle innan jag åkte till studion. Jobbade för spur som vanligt och det var bara två bilder, väldigt snyggt och enkelt. Var klar vid nio och åkte då på middag med Andy, Sarah, Dan, Dio och några till. Det var jättetrevligt. Men kom inte hem fören efter midnatt så jag gick raka vägen till sängs så därför skrivet jag idag haha. Nu sitter jag och äter frukost. Te, apelsinjuice och tonfisk risboll yummie in my tummie! X emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0