Cockroach attack no 2

Det var en kväll i veckan då jag runt 10 skulle gå och lägga mej. Dani hade inte kommit hem från jobbet än men jag orkade inte stanna uppe. När jag ska gå upp på övervåningen till mitt sovrum så sitter det en kackerlacka mitt i trappan, två cm lång och jätte äcklig. Jag får panik, tappar allt jag håller i och sätter mej ner på golvet, jag har bestämt mej för att vänta på dani för jag vågar inte röra den men jag vill inte heller tappa bort den. Efter 2h stirrande och några panik springturer i huset när kackerlackan flög så inser ja att jag måste göra något. Så jag tar ett paraply fäller upp det över huvudet och springer skrikande förbi kackerlackan upp för trappan där jag tar min mobil och ringer mamma i panik. Hon bara skrattar och då börjar kackerlackan flyga igen och jag blir livrädd och tappar ner paraplyet. Fan också nu är ag fast på övervåningen, visst i mitt sovrum men jag kan inte sova om det är en kackerlacka i huset så jag lägger på för nu har jag tappat bort den. Letar sakta överallt tills jag hör den i ett fönster i hallen. Så jag tar tag i ett mystiskt spray som står där men som det ba står massa japanska på och sprayar ner hela rummet, och det verkar hjälpa för snart ligger kackerlackan och nästan jag med på rygg och jag kan soppa ut den på gatan och gå och lägga mej. Annars har jag haft 2 till jobb, ett med en häst och ett med en tjej X emma K

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hahaha du är ju rolig du <3

2011-08-19 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0