Ledig dag

Har nyss klivit upp och ätit frukost, eller brunch antar jag. Har man en ledig dag här så är man lat, så är det bara. Igår började jag jobba vid 9 skulle egentligen vara klar vid 6 men vi var inte klara fören 8. Då hade jag 2 castings så var inte hemma fören halv 10. Då var jag trött och gick och la mej med ett avsnitt skins. Igårjobbade jag och en till tjej för ett märke vid namn emoda. Och det var rätt snygga kläder. Blev helt besatt av en kappa, priset är runt 20 000 men jag vill ha!! Väntar nu på att dani ska komma hem så vi kan gå och handla mat, vi ska ha tjejmiddag ikväll så Victoria Amy och kanske val kommer hit runt 7 tror jag. Trevligt! X emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0