bowling.

saa, igar akte jag och traffade mina vanner pa en restaurang i soho for middag och drinkar. sen akte vi och bowlade, jag fick rosor och choklad och var glad. bowlingen blev ol bowling och det var trevligt.
.
idag har jag tvattat hela dagen och sen hade jag en casting. isaiah hamtade mej pa castingen och nu sitte rjag och kollar nar pojkarna spelar basket spel. de ar extremt hogljuda. jag forsoker bestalla mat at alla men eftersom de ar killar kan de bara fokusera pa en sak at gangen och just nu ar det basket haha.
.
i morse gjorde jag varldens basta grilled cheese. american cheese, senap, ketchup, majonas och tomat och till det en kopp te saklart.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0