ER

nu är jag äntligen hemma från akuten, klockan är 2am.
jag och underbart snälla katherin kom dit vid halv 8.
.
först trodde de att jag hade svininfluensan så jag fick på mej sjukhuskläder och munskydd och grejor men sen kom min doktor och var jätte snäll och sa att jag inte behövde den. de gjorde en miljon tester på mej, kollade alla värden, blodsocker, blodtryck, andning osv. tog blodprov urinprov och röntgade. sen fick jag medicin mot min yrsel. proverna kom tillbaka och alla var perfekta. tillochmed mina lungor såg bra ut. så han kom fram till att jag var uttorkar och jag fick drop, satt med det i någon timme och sen fick jag gå hem. katherin satt med mej hela tiden och det var så himla snällt av hennef ör hon hade jobbat hela dagen och ska upp klockan 7am imon med.
.
så nu är jag inte döende längre utan mår bra, hoppas jag mår lika bra imon.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0