FAIL

ja ni kära barn. nu ska jag berätta om våran otroliga fail dag.
.
det var sjukt fint väder idag så vi samlades hos isaiah. killarna tyckte att det var en jätte bra ide att köpa skitmycket öl så det gjorde de. tog med oss amerikans och vanlig fotboll, en filt och satte oss i bilen. vi kom dit och vi inser att det fortfarande faktiskt är februari även att det var runt 20 grader. så parken är stängd (vilket betyder att alla gräsområden och avspärrade) men eftersom vi hade tagit oss ända dit så hoppade vi över. vilken många andra också gjorde. efter ett tag så kom en parkman och skrek. vi fick inte sitta på den sidan men vi kunde hoppa över på andra sidan om vi ville (eh?) så det gjorde vi. satte oss där och vem kommer då om inte polisen (man får inte dricka alkohol in public) jag och lea drack inte så vi var lugna men de andra tjejerna fick panik och sprang åt alla håll och kanter. isaiah gick lugnt fram och pratade med poliserna och de tog all öl och gav han böter på 25 dollar.. och ingen mat fans det heller. då tyckte vi inte att det var roligt längre utan åkte hem.
men som isaiah sa, beer - 100 dollars, parking - 40 dollars, ticket - 25 dollars, smiles on our faces - priceless. för det hela var väldigt komiskt.
.
jag var iallfall nöjd för jag hade sprungit förbi starbucks och köpt min favoritmacka och en ischai.
glad tjej med favoritmackan
.
nu är jag hemma och öppnade precis räkningen från när jag var på sjukhus. stoooor suck av lättnad, den var bara på 60 dollar. tack gode gud.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Är nyfiken. Hade du försäkring eller täcks det av svenska eu-kortet?

2011-02-19 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0