snö igen.

ja igår var det någon annan stor sport grej på tv så vi samlades för beerpong hemma hos isaiah. jag och keila vann 6 gånger i rad och sen bytte vi lag och helt plötsligt var vi typ 5 pers i varje lag och då var det ganska svårt att hålla ordning på det.
beerpong yo!
.
i natt har det snöat hela natten, så jag strejkar i min säng med choklad och 24.. är sjukt sugen på mcdonalds pommes men ja vi får se om jag orkar ta mej ur genom dörren. annars beställer jag hem kines mat tror jag minsann.
för bara 2 dagar sen satt vi i central park i bara t-shirts och hade picknick, vädret är verkligen sjukt konstigt.
vi i parken.
.
x emma k

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Sista bilden var härlig, längtar tills all snö är bort! ^^

2011-03-15 @ 14:09:10
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0