superbowl.

kom precis hem från isaiah.
det är superbowl sunday och black and yellow (pittsburgh) förlorade. spelar inte mej någon roll för amerikansk fotboll är verkligen inte intressant. bara massa tjocka men som kramas.
.
men vi hade beerpong turnering. jag var i lag med isaiah rassa och tati.
okej detta var en ganska imponerande turnering. jag och isaiah var on fire hela tiden och jag fick in matchens boll när jag fick en return och satte den sista koppen bakom ryggen. snyggt var det.
.
idag jobbade jag även med lars andersson och hans fabulösa kläder. det var kul som vanligt.
imon jobbar jag för savant, hoppas det blir lika kul.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Tresystrarnaijeans

Vilken söt blogg du har!

Allting bra med dig idag? (:

KRAM / Tresystrarnaijeans

2011-02-07 @ 06:32:33
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0