weekend.

kom hem från båten i söndags.

seglade från sjötorp till läckö kyrka, vi hade jätte fint väder på lördagen så vi seglade mest i bikini hela dagen gick i land på en liten ö så timo fick springa lite och sen fortsatte vi.
på söndagen hade vi inte lika tur och det regnade hela dagen så vi bestämde oss för att gå en guidad tur i slottet och sen åka hem. men jag fick lite av min älskade segling iallfall.
när vi kom till habo så åkte jag mamma och min syster direkt ner till gymmet och tränade i 2h.
.
igår så åt jag frukost med timo och mattias på brillianten i habo och sen åkte jag in till stan och planerade midsommar med kaisa och nadine. kommer bli hur fint som helst :D
.
idag städade jag här hemma, och då menar jag STÄDADE som i att till och med skura fönsterbrädor. sen åkt jag och min syster till gymmet igen och sprang 5km var det var skönt.
.
nu te macka yoghurt och apelsin juice sen sängen!
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0