hagel

kom precis hem från en inte så rolig dag.
vi hade alla sovit över hos en kompis så jag gick upp tidigt och gick på en casting för smycken där jag behövde dansa och berätta historier efter det så åkte jag tillbaka och väckte alla andra. sen hängde vi till det var dags att åka till min andra casting.
.
igår på natten så snöade det, helt otroligt för bara tre dagar sen så var det runt 25 grader varmt. så idag var det kallt och regnade och haglade, inte okej.
.
nu sitter jag hemma med mina rumskompisar, har beställt mat som jag väntar på!!
.
oh! jag är så bra med min diet, jag har bara ätit bröd två gånger och pommes en gång annars är det bara sallader frukt fisk och fiber!!
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0