twitter

jag är koolare än du för jag är numera på twitter.
så alla ni som är lika koola som jag och har twitter så borde ni följa mej, PUSS_PUSS_EK
okej, nu när jag läser mitt twitter namn med en svensk hjärna så ser det väldigt fjortis ut, men jag får väl förklara mej. pusspuss är mitt amerikanska smeknamn ingen kallar mej emma längre och har inte gjort det på över ett år. och pusspuss var redan upptaget på twitter så det fick bli det jag har nu och ek är för emma karlsson.
.
just nu sitter jag hemma med min charlies angels (mina rumskompisar) väntar på min sallad som jag beställt och planerar en vår picknick vis schlagel lake.
eftersom katherins efternamn är schlagel och vi hade för ass att kolla upp vad våra efternamn betyder osv osv så hittade vi den här sjön som luckily is located in new jersey (jag kunde verkligen inte komma på hur man skriver den meningen på svenska..)
.
nu kom salladen så nu ska jag äta.
.
x emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0