irritation.

nu har jag verkligen inte skrivit på länge men jag har varit hemma i sverige i 2 veckor och nu ha rjag varit i paris i 1 vecka exakt. har umgåtts med kitty mest hela tiden och så alla mina franska pojkar så klart. har saknat dem alla.
.
just nu sitter jag i lägenheten och försöker så mej själv att inte skrika av irritation. det finns nämligen 2 personer som jag bor med som 'lånar' mina saker hela tiden. vaknade nu på morgonen och min ipad laddare är upptagen, visst det är okej sa jag, min cigg är borta och jag hittar min tändare i köket. detta är inte första gången det händer och det gör mej irriterad, jag menar fråga mej bara om ni vill ha!.
.
ja nu ska jag snart till agenturen och ta polaroider och sen har jag tre castings.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0