tyfon!

kom nyss hem efter mycket om och men. det är en fruktansvärd tyfon som har slagit tokyo. jag jobbade idag (för gisele mag) och i morse när jag gick till shibuya för att ta metron så regnade de så mycket att det inte spelade någon roll att jag hade paraply, men det blåste inte så mycket än. jobbade till klockan 5 och när jag skulle gå hem så kllade vi ut genom fönstret och allt man såg var regn och träd som nästan låg ner pga vinden. så jag sprang/gick/flög till metron. först sa de att inga tåg skulle gå men sen gjorde de det ändå, TUR! när jag väl var framme i shibuya så har jag en 15 min promenad hem. men jag var så kall blöt och hungrig att när mc donalds uppenbarade sej framför mej så var det som välkommen räddning. efter att ha slängt i mej maten så skyndade jag mej hem. nu sitter vi här hemma och funderar på om huset kommer blåsa sönder haha.
.
igår var jag på bio med jun, vi såg the hangover 2. jätterolig faktiskt!!
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0